Όταν έχεις σκεφτεί να κάνεις Online Marketing για την επιχείρησή σου, θα πρέπει να είσαι έτοιμος να ανταπεξέλθεις στην εισροή πελατών, που πολλές φορές μπορεί να είναι, ένα αναπάντεχο νούμερο, που δεν το έχεις υπολογίσει.
Χωρίς να έχεις διορθώσει τα εσωτερικά προβλήματα που υπάρχουν στην επιχείρηση σου, δεν μπορείς να βγεις στις διαδικτυακές αγορές. Αργά η γρήγορα θα υποστείς τις οικονομικές συνέπειες χωρίς ένα καλό Return On Investment (ROI), όσο καλή προεργασία και να έχεις κάνει στο Marketing.
Αρκετές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν προβλήματα είτε στην παραγωγή είτε στην εξυπηρέτηση πελατών. Απαρχαιωμένα συστήματα, λάθος νοοτροπία εργοδότη και κακή συμπεριφορά υπάλληλων, θα φέρουν γρήγορα το αρνητικό αποτέλεσμα και μια ακόμα απογοήτευση για το δικό σου Agency.
Όσες επιχειρήσεις σέβονται τον αυτόν τους, ένα ποσοστό των κερδών, θα επενδύουν στην γραμμή διεκπεραίωσης, παραγωγής και καινοτομίας, αλλά και στην συνεχόμενη κατάρτιση του προσωπικού τους.
Πελάτης απο τον χώρο της διακόσμησης είχε βγει Online, αλλά δεν είχε φροντίσει πρώτα να εξαλείψει τα εσωτερικά προβλήματα της επιχείρησης, στην γραμμή παραγωγής, στην συμπεριφορά του προσωπικoύ όσο και στην επικοινωνία με τους πελάτες (CX). Αναγκαστήκαμε μετά απο ένα Crash Test, να εξωραΐσουμε όλη την επιχείρηση βασιζόμενοι στην «Αρχή Pareto», θέτοντας έτσι νέες γραμμές διεκπεραίωσης και συμπεριφοράς. Χρειάστηκε ακόμα να επενδυθεί ένα κεφάλαιο στην επανασχεδίαση του εργασιακού χώρου, ώστε να είναι πιο φιλικός προς τους εργαζόμενους. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να τονωθεί την ψυχολογία, όχι μόνο των εργαζομένων, αλλά ακόμα και των ιδιοκτητών της εταιρείας.
- Παράλληλα έγιναν οι απαραίτητες αλλαγές UX/UI στην αρχική σελίδας του e-shop της επιχείρησης.
- Μετά απο Audit που έγινε στην σελίδα διορθώθηκαν προβλήματα στο SEO
- Καθιερώσαμε στρατηγική Multichannel Marketing με Data Analysis
- Έναρξη SEO.
- Testing / Optimization
Αυτή την στιγμή η επιχείρηση είναι μέσα στις πέντε πρώτες θέσεις πανελλαδικά και συνεχίζει να παραμένει.
Πώς καταφέρνεις όμως να πείσεις έναν ιδιοκτήτη για καινούργιες αλλαγές όταν δεν είναι πρόθυμος να ακούσει;
Έχοντας διαισθανθεί το τοξικό περιβάλλον της επιχείρησης. Θελήσαμε να κάνουμε aggressive marketing για τρεις μήνες προκειμένου να δούμε τις αντοχές της επιχειρήσεις. Με αυτό τον τρόπο καταφέραμε να βγάλουμε την παθογένεια που υπήρχε στην επιφάνεια και τεκμηριωμένα πλέον, καταφέραμε να πείσουμε τους ιδιοκτήτες, να πάρουν τις αποφάσεις που έπρεπε.
Δεν είναι εύκολο να πείσεις κάποιον να κάνει Hardcore αλλαγές στην επιχείρησή του και να καταλάβει τα προβλήματα που έχει. Θα πρέπει όμως να αποφασίσεις αν θες πελάτες ικανοποιημένους που μπορεί θα γκρινιάξουν στην αρχή, με θετικό αποτέλεσμα στο μέλλον, ή θες απλά να κάνεις αυτό που κάνουν οι περισσότεροι.