To Pinterest ενεργοποίησε την πλατφόρμα των διαφημίσεων και στην Ελλάδα.
Όλα τα Digital Agency περίμεναν αυτή την κίνηση από το Pinterest μιας και πολλές εταιρίες χρησιμοποιούν πλέον και το Pinterest για την προβολή των προϊόντων τους.
Αρκετοί χρήστες για να πάρουν ιδέες, κάνουν έρευνα σε περισσότερα από 1, 5 δισεκατομμύριο Pins στο Pinterest, πριν προβούν σε αγορά
Πόσο χρήσιμη μπορεί να είναι η πλατφόρμα για τις εκστρατείες μάρκετινγκ;
Ας ελέγξουμε τα στατιστικά Pinterest για να μάθουμε.
- Το Pinterest έχει 291 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως
- Πολλές γυναίκες επισκέπτονται το Pinterest πριν προχωρήσουν σε ενέργεια αγοράσουν
Οι χρηστες βλέπουν την πλατφόρμα του Pinterest ως πολύτιμο μέρος του ταξιδιού τους για αγορές. Οι χρήστες στο Pinterest ψάχνουν για ιδέες, απεικονίζουν το μέλλον και τους στόχους τους.
- Το 83% των γυναικών χρησιμοποιεί την πλατφόρμα του Pinterest για να κανει σχέδια για το μέλλον, σε σύγκριση με το 44% του Instagram και το 53% του Facebook
- Το 43% σχεδιάζει να αγοράσει η να κατασκευάσει το ιδανικό σπίτι στα επόμενα πέντε χρόνια και να πάρει ιδέες από την πλατφόρμα του Pinterest
- To 1% με δυο 2% σχεδιάζει τις διακοπές για τους επόμενους 6 μήνες από την πλατφόρμα του Pinterest
- Το 52% χρησιμοποιεί την πλατφόρμα τους για να αναπτύξει τις γνώσεις τους για τρόφιμα και ποτά.
- Το 70% χρησιμοποιεί το Pinterest για να βρει αξεσουάρ, ρολόγια και κοσμήματα.
Επιπλέον, ένα 52% των χρηστών του Pinterest δαπανάει € 500 σε περίοδο έξι μηνών σε προιόντα ομορφιάς.
Με απλά λόγια, εάν η επιχείρησή σας έχει μια στρατηγική οπτικού μάρκετινγκ (visual marketing), το Pinterest θα μπορούσε να παιξει πρωτεύοντα ρολο, καθώς το κοινό γυρίζει στην πλατφόρμα για ιδέες σχετικά με το πού θα δαπανήσει τα χρήματά του.
- Το 50% των «χρηστών της χιλιετίας» χρησιμοποιεί το Pinterest κάθε μήνα και αναζητούν νέες ιδέες από την πλατφόρμα, που πιθανόν να τους οδηγήσουν σε αγορά.
- Οι περισσότεροι χρήστες του Pinterest είναι παθητικοί καταναλωτές.
- Περισσότερο από το 75% των αποθηκευμένων καρφίτσων Pins προέρχεται από επιχειρήσεις.
Σε συνδυασμό με την τάση των Generation Y που ψάχνουν να βρουν προϊόντα πριν τα αγοράσουν, τα εμπορικά σήματα έχουν την ευκαιρία να συνδεθούν με το αφοσιωμένο κοινό τους που ψάχνει προιόντα και υπηρεσίες στην πλατφόρμα.
- Το 27% των εμπόρων χρησιμοποιεί ήδη το Pinterest
Τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν τον περασμένο Ιανουάριο διαπίστωσαν ότι το 27% των παγκόσμιων εμπόρων χρησιμοποιούν ήδη Pinterest για προώθηση.
- Η πλατφόρμα είναι ένα εξαιρετικό μέρος για ιδέες και προιόντα γάμου.
- Εξειδικευμένες εταιρείες χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να δείξουν τι της καθιστά μοναδικές.
Τα ακροατήρια ενδιαφέρονται εξίσου και για την ανακάλυψη νέων προϊόντων και υπηρεσιών μεσα από τα pins.
- Το 51% των γυναικών έχουν βρει νέες μάρκες μετά απο περιήγηση στο Pinterest.
Το Pinterest δεν είναι μια πλατφόρμα που ανταμείβει μόνο τις καλές φωτογραφίες. Πολλοί χρήστες αναζητούν ενεργά πληροφορίες και έμπνευση από τις εικόνες.
Ενενήντα τοις εκατό των εβδομαδιαίων χρηστών στρέφονται στο Pinterest για να πάρουν βοήθεια και να λάβουν αποφάσεις για αγορές – είτε αμέσως η όταν προγραμματίζουν μεταγενέστερες αγορές.
Επιπρόσθετα, το 55% των Pinners συνδέονται στην εφαρμογή ειδικά για να βρουν προϊόντα. Αυτοί οι παράγοντες βοηθούν το Pinterest να είναι σχεδόν τέσσερις φορές πιο αποτελεσματικό στη δημιουργία πωλήσεων από άλλες ψηφιακές καμπάνιες.
Ακόμη και όταν οι πελάτες είναι μεσα σε ένα κατάστημα, εξακολουθούν να αναζητούν βοήθεια στο Pinterest για προιόντα. Εξήντα τοις εκατό των χρηστών λένε ότι χρησιμοποιούν την εφαρμογή του pinterest στο κινητο τους όταν ψωνίζουν ακομα και σε καταστήματα με είδη κατασκευής κτηρίων.
- Το 78% των χρηστών αναφέρει ότι το περιεχόμενο από εμπορικά pins (φωτογραφιες που εχουν ανεβει από εταιρίες) , είναι εξαιρετικά χρήσιμα.
Στα περισσότερα κανάλια των Social Media, είναι σημαντικό να βρεθεί η ισορροπία μεταξύ του διαφημιστικού περιεχομένου και του περιεχομένου με ενδιαφέρον.
Ξεκινήστε δημιουργώντας περιεχόμενο σχετικό με το κοινό σας (target group) . Είναι επίσης χρήσιμο να χρησιμοποιήσετε το Pinterest analytics για να καθορίσετε ακριβώς τι ενδιαφέρει το ακροατήριά σας.
- Το 80% των χρηστών του Pinterest έχει πρόσβαση μέσα από το κινητό του
Για τις εταιρίες και τα εμπορικά σήματα, είναι σημαντικό να κατανοήσετε τις ανάγκες των χρηστών κατά τη δημιουργία περιεχομένου. Διατηρήστε το υλικό σας καθαρό και ευανάγνωστο και να μπορεί να διαβαστεί σε μικρότερες οθόνες. Θυμηθείτε να επεξεργάζεστε σωστα εικόνες με υψηλή ανάλυση και ποιότητα με τις σωστές προδιαγραφές της πλατφόρμας για να ξεχωρίζουν τα pin που ανεβάζετε. Με τη σωστή προσέγγιση στο περιεχόμενο Pinterest , μπορείτε να αποκτήσετε το κοινό που θα εξερευνήσει το περιεχόμενο της μάρκας και σε βάθος χρόνου.
- Ο μέσος χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες στο Pinterest είναι 14,2 λεπτά ανα συνεδρία
Οι στατιστικές του Pinterest μας λένε ότι ο χρόνος που πρέπει να τραβήξετε την προσοχή του πελάτη αυξάνεται. Τα 14,2 λεπτά που ξοδεύονται στο Pinterest ανά συνεδρία είναι μια σημαντική ευκαιρία για να κερδίσετε το ενδιαφέρον του ακροατηρίου σας.
Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το κοινό που ξοδεύει τον χρονο του στο Pinterest, βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι όσο το δυνατόν πιο ελκυστικό. Αν πείσετε τον πελάτη σας να κανει pin σε αυτό που μοιράζεστε, τότε θα επανέλθει ξανά και ξανά. Ίσως μοιραστεί τις πληροφορίες και με περισσότερους χρήστες.
Τα γυμναστήρια Gymshark χρησιμοποιούν το Pinterest για να έρθουν σε επαφή περισσότερους από 1,8 εκατομμύρια οπαδούς. Κατάφεραν προσαρμόζοντας την φωνή στο διαφημιστικό τους pin να μιλήσουν στο κοινό τους, πλασάροντας το σωστό μήνυμα σε μικρότερο χρονικό διάστημα.
- Μέχρι το 2020, τα έσοδα από διαφημίσεις Pinterest προβλέπεται να ξεπεράσουν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια.
Η πλατφόρμα εχει γίνει ιδιαίτερα ελκυστική για τους διαφημιστές. Αυτό γιατι από τα στατιστικά του pinterest βλέπουμε ποσο αφοσιωμένοι είναι οι χρήστες και ότι είναι ένα βασικό εργαλείο ανακάλυψης ιδεών και τον προγραμματισμό και την αγορά προϊόντων.
- Αυτοι που θα ταξιδεύουν έχουν διπλάσιες πιθανότητες να χρησιμοποιήσουν το Pinterest
Όταν μελετάτε την στρατηγική περιεχομένου Pinterest, καλο ειναι να μελετήστε και τις διάφορες τάσεις που παρουσιάζονται από την ίδια την πλατφόρμα. Για παράδειγμα, το 2018, ο Pinterest διαπίστωσε ότι οι ταξιδιώτες είναι δύο φορές πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν το Pinterest πέρα από τις τυπικές ταξιδιωτικές ιστοσελίδες.
Μεταξύ πολλών άλλων τύπων αναζητήσεων για ταξίδια, διαπιστώθηκε αύξηση στις αναζητήσεις για «εγκαταλελειμμένα κάστρα», «απομονωμένα νησιά» και «ταξίδια σε μικρές πόλεις».
Εκτός από τον χώρο του ταξιδιού, το Pinterest έσπασε επίσης τις κορυφαίες τάσεις για το 2019 σε υγεία και την ευεξία, τα χόμπι και τα ενδιαφέροντα, τις σημαντικές στιγμές, το φαγητό, το σπίτι, το στυλ των ανδρών και των γυναικών, την ομορφιά και τα παιδιά και τη γονική μέριμνα. για το επόμενο έτος.